Själv för första gången i nya lyan

Hej Bloggen! 

 Nu har Mamma precis åkt härifrån, och jag är själv i lägenheten för första gången. Det känns bra nu, men vi får väl se om jag börjar gråta floder senare, det kan ju gå fort det där med humöret! haha.
Lägenheten har iaf blivit jättefin! Tror jag kommer trivas här, men jag får inte tänka allt för mycket på Norrtälje och allt där. Då blir jag lite ledsen. Sitter för tillfället med datorn i knät och musik på som strömmar ur mina nya högtalare jag fick av min älskade Mamma. Hon är helt otrolig. Jag har skrivit det förut och jag skriver det igen. Jag skulle aldrig ha klarat detta utan hennes hjälp! STORT TACK! Jag saknar henne redan jättemycket.

Hela flytten har flytit på jättebra. Vädret var kanon när jag åkte hit och hela dagen igår var det strålande. Det blev jääkligt mycket bärande och flängande men nu i slutändan känns det skönt :)
Soffan jag visade var mycket snyggare i verkligheten så jag är helnöjd! Dator har jag fått också från Mammas jobb, helt otroligt! Internet har också gått skitsmidigt. Fick ta över Fridas trådlösa internet som bara låg så jag fick internet tidigare än beräknat. Annars skulle jag aldrig klara mig alltså! Fii fan.

På tisdag kommer Nina till mig! Det ska bli så otroligt kul!

Nu ska jag avsluta här. Kommer förmodligen göra fler inlägg ikväll. Jag har liksom inte så mycket att göra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0