måndagskväll

Ligger fortfarande kvar i sängen som jag gjort heela den här dagen. Rätt skönt men eftersom jag sov fram till 2 och har legat såhär sen dess har jag nog rätt svårt att somna nu. Ligger och kollar på New Moon för tillfället. Imorgon är det jobb som gäller. Rätt skönt ändå, efter den här segdagen, men den behövde jag nog riktigt mycket ändå.
Känner mig ju skapligt ensam ikväll. Det känns inte alls något vidare och det har varit rätt mycket tankar som har bollats kan jag säga. Hatar den här ensamhetskänslan och önskar att den inte kommer tillbaka på ett tag iaf. På fredag kommer Nina till mig. Det ska bli så skönt. Saknar den donnan jättemycket och ska heller inte glömma att säga att jag saknar mina Norrtäljedonnor som fan. Mycket tankar har gått till er idag kan jag säga. Men jag kommer och hälsar på snart, det lovar jag.

Tills dess mina vänner, sov gott och dröm sött! Har precis pratat med Johanna nu som ringde, riktigt mysigt så nu kan jag nog somna gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0