Bra dag

Idag känner jag mig mycket bättre än igår. Jag kom hem för inte så länge sen från en bra dag på jobbet och har precis ätit lite havregrynsgröt till middag. Tycker det är riktigt gott, sen är det både billigt och nyttigt också. Jag antar att jag kommer äta det tills jag storknar, sen kommer jag äta något annat. Vad är variation? hahah. Men heey, jag är inte den som är den. Och på torsdag kommer det in lite cash också.

Nu ska jag bara smälta maten lite och andas några gånger innan jag tar nya tag och svidar om till mina walkingclothes och tar mig ut på en promenad med Ann-Sofisen. Det regnar dock ute, inte så jättekul, men det finns väl inget dåligt väder? Bara dåliga kläder. Vanligtvis brukar jag skita fullständigt i det ordspråket och sitta inne, men icke ikväll. ICKE.

Innan jag rundar av här vill jag bara säga att jag trivs jättebra på jobbet! Är inte van att jobba så mycket nu så jag är rätt slut på dagarna när jag kommer hem. Men det känns som att det är värt det, helt klart!
Efter promenaden ska jag ha lite egentid med ett varmt bad, hårinpackning, måla naglarna och lite sånt där smått och gott :) Känns som att jag behöver det!


En annan tanke också när jag ändå håller på att hoppa mellan olika saker. Jag är såå sjukt sugen på att färga mitt hår mörkt igen. Jag trivdes ju skitbra i det men som vanligt tröttnar jag och vill ha förändring. Vet inte alls hur jag ska göra?! Kommer säkerligen färga fram och tillbaka hela tiden. Visst det är fräscht med blont till sommaren men jag saknar mitt mörka. Vad tycker ni?? Blond, mörkt? Snälla ge lite svar nu!

 

Kommentarer
Postat av: matilda

Jag tycker att du ska färga i en varm brun färg. Typ som den du har på bilden! Du är skitsnygg nu men du passade verkligen sketa bra i brunt:) Kom igen och joina brunaklubben igen Majkan:) Skönt att se att du mår lite bättre idag! kram på dig

2010-03-23 @ 18:30:23
Postat av: Micaela

Tack så mycket Matilda och tack för feedbacken :) Hoppas allt är bra med dig! Vi får ju se till att du är i Norrtan när jag kommer hem! Vet inte riktigt när än men :) Puss!

2010-03-23 @ 19:32:10
URL: http://micaelasstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

jag håller med matilda alltså! :) go brownie micaela!

2010-03-23 @ 19:34:57
URL: http://mindagvarjedag.blogg.se/
Postat av: Johanna

Mickan! Jag tycker du ska ha blont precis som du säger - nu till sommaren! Det klär dig minst lika bra! Då kan du bli brun till vintern sen :)

2010-03-23 @ 19:40:05
URL: http://jmoller.blogg.se/
Postat av: Nina

BLONT så klart :) du har precis haft mörkt;) det är nog bara för du umgås med annso som är mörk;)

2010-03-23 @ 21:21:27
URL: http://ninapaaventyr.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag tycker brunis! :D du är snygg i allt men du var jääääkligt snygg i det du har på bilden. inte för mörkt! :D Allt verkar iaf gå bra för dig vilket glädjer mig! Får bestämma någon helg då jag /vi kommer ner och hälsar på!!!

Puss på dig

2010-03-23 @ 22:05:32
Postat av: Daniel

Jag tycker du ska ha färgen du har på bilden som tillhör inlägget, du är riktigt fin med den färgen!

2010-03-23 @ 22:20:49
Postat av: Sofia

Du är snygg i både och, så jag kan faktiskt hålla med fröken Möller. Då får du ju lite variation på köpet.

2010-03-24 @ 07:02:32
Postat av: bea

jag haller med, skit snygg i bada! men de ar klart att du ska vara BLOND till sommaren :)puss pa dig, vi hors snart <3

2010-03-28 @ 12:09:56
URL: http://beatriceoutinen.blogg.se/
Postat av: Bella

Jag tkr du passar fint i båda. Men kör på blont nu till sommaren så kan du bli brunett till vintern . praktiskt och bra! För övrigt tycker jag att just den nyansen du hade på bilden var grym på dig!

2010-04-05 @ 19:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0