Torsdag

Good morgon!

Idag åker Nina hem. Känns jättetråkigt! Men vi får ses snart igen. Idag ska jag och Ann-Sofie också börja med våra promenader! Yayy! Solen skiner dock inte i Norrköping idag. Det är ju klart!! Och det är ju bara för att vi ska ut och gå. Faan då. Kom igen nu daa!

Från det ena till det tredje så har inte jag någon kamera och det känns suurt. Vill kunna ta massa fina kort och visa er min nya stad osv! Det är något som jag bör införskaffa så fort som!!
Jag har inte så mycket mer att skriva så på det säger jag på återseende. Vill bara passa på att hälsa mina vänner i Norrtälje som åker till Thailand idag att ni får ha en riiiiktigt riiiiktigt härlig tid!! Ni kommer få det grymt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var mycket bra med Strumpan!! Saknar dig också min vän :) Puss

2010-03-11 @ 21:40:40
URL: http://jmoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0