TAGGA TAGGA TAGGA

Här sitter jag efter några glas vin och försöker tagga för kväll numero dos! Kommer ju bli kanoners det här, det känner jag på mig! Ikväll blev det ändrade planer så vi kör en Otten igen. Men varför banga ett vinnande koncept? Så enkelt är det bara. Gårdagen vart kanon och den här kommer nog bli minst lika bra.
Heeey, Mickan är back on track igen gott folk. Kan ju säga att jag har det rätt bra! :) Ikväll mina vänner blir det en kväll ála Ann-Sofie och Micaela, och då kan det ju fan inte bli annat än bra!!

Snart tar jag mitt pick och pack och drar till beste A. Sen är det bara att köööra! :D




Här har ni ju en kanonlåt att tagga till!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0