Tack snälla ni!

Idag har jag jobbat. Slutade halv 3 och saatan va skönt det var! Drog direkt ner på stan för att möta upp Mormor. Vi skulle till Åhléns för att köpa inflyttningspresent till mig, från Mormor och Morfar! Det är verkligen så gulligt av dom och i detta läge behöver jag ju verkligen det! Jag fick med mig ett duschdraperi, 2 ljushållare man sätter fast på kaklet i badrummet, en "tandborstskål", 2 små handdukar och ett blockljus! Tack snälla ni!!
Måste också påpeka att jag har verkligen världens bästa Mamma! Hon är helt otrolig! Ställer upp på så mycket så jag blir helt mållös när jag tänker på det. Hon är verkligen underbar och jag vet inte hur jag skulle klara mig utan henne! Tack för allt!
Nu ska jag nog fortsätta packa! Det är mer än man tror alltså. Mycket att stå i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0