Sweet home alabama

Frida är hemma hos mig nu. Vi har ätit tacos och pratat skit. Nu ligger vi båda utslagna med varsin dator, Frida i sängen och pluggar och jag i soffan och surfar runt lite. Molle, Fridas hund ligger utslagen på en pläd på golvet. Han är för gullig alltså! Hade han uppe i min famn för en stund sen. Jag skulle kunna ligga så hela kvällen!

Idag är jag seg. Riktigt seg! Men det är det värd för ack så kul jag haft denna helg! Det har varit en toppenhelg och jag längtar till löningshelgen, då blir det krut i rutan. Eller vad säger ni?

På tisdag ska jag jobba och resten av veckan också. Ska bli otroligt skönt att känna att man kommer dra i lite pengar nu! ÅH. Jag känner mig lyckligt lottad som fick ett så bra jobb så fort! Jag hade ju inte ens bott här en vecka innan det löste sig. Ibland är jag bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0