Snubblade på mållinjen

Kommer med tråkiga nyheter. Jag fick inte jobbet på Kolmården. Bajshelvetesjävlaskitfansjävlafittskit. Men men. Det var väl inte meningen att jag skulle jobba där då. Men vad skulle man gjort annorlunda? Den frågan är så jävla jobbig. Jag snubblade på mållinjen helt enkelt. Men heeeey, jag är inte bitter.... Jo lite kanske :(
Jag får hoppas att jag får på H&M här istället vilket är rätt troligt att jag kommer få. MEN. Det vet jag ju inte helt säkert så ska inte ta ut någon i förskott!

Jag har lust att sitta och äta en fet kebabrallrik ikväll och hinka cola för lite tröst. Men det är ju klart att man ska ha äckligt lite pengar så det är ju klart att man får äta typ havregrynsgröt till middag.. Utan mjök också för det har jag inte. Faaaan. Jag är inte bitter!

Nej hörrni. Nu får jag rycka upp mig. Imorgon får jag ju finbesök av mina fina vänner! Det gillas skarpt! Ska bli skönt att ha lite qualitytime med tjejorna! Och jag hoppas Johanna stannar till måndag :)
Ikväll ska jag annars sitta hemma och ta det lugnt, städa upp lite tills imorgon osv. Om det inte händer något annat kul vill säga!

Grattis min lilla fis Ann-Sofie också som fixade provet. Du är så duktig! :) Så HURRA HURRA HURRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0