sista dagen

Idag fick jag sluta tidigare på jobbet, mycket tidigare, närmre bestämt kl 11. I och med att det är sportlov nu har vi väldigt lite barn. Det var sista dagen idag som jag jobbade här i Norrtälje. Det känns rätt sorgligt, kommer sakna barnen och H&M. Men det är bara att ta nya tag i Peking! Som vanligt nu dom senaste dagarna ska jag fortsätta packa. För idag ska ALLT vara klart! Ni får stå ut med att jag tjatar om den här flytten nu ett tag, men det är ju det som händer i mitt liv just nu.
Jag vill veta NU om man får jobbet på Kolmården eller inte. Vill veta så man kan planera och så man slipper gå och fundera och tänka. Har ju liksom ingen aning alls hur det kan gå! Puh, och det är lite frustrerande. Det har varit en lång väntan och längre kommer den säkert att bli!
På tal om saker som ska packas vill jag så OTROLIGT GÄRNA ta med mig mina bebisar - katterna. Jag kommer sakna dom så grymt mycket så jag vet inte hur jag ska klara mig :( Saknar dom redan mina små pluttar! USCH USCH. Men jag tycker inte att det känns bra att stänga in dom på 32 kvm. Det skär i mitt hjärta att inte kunna ha med dom! BLÄ. Men vi får se vad som händer och sker.
Idag har det iaf varit fint väder. Hoppas det inte sviker mig imorgon.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Lycka till med ALLT, gumman! Ledsen att jag inte kan vara behjälplig. Ser fram emot att komma och hälsa på snart i alla fall! Kramar från mig och lillebror :-)

2010-03-05 @ 13:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0