segsöndag

Idag är jag seg. Men det är så förbaskat självförvållat så det får jag ta. Söndagsångesten är på topp. YES. Just nu känner jag bara för att ligga och mysa framför en film med någon och bara ta det lugnt. Känna närhet och så, ni vet.
Sitter i min soffa för tillfället, seg som få, som jag sa. Men jag är ändå så förbaskat sugen på att hitta på något. Umgås med folk och ha kul! Inte bara sitta inne i lägenheten och bli mer seg. Så, vad ska man hitta på idag då?

Imorgon är det jobb 8 - 17 som gäller. I veckan har jag rätt mycket att se fram emot! Min kära Nina kommer till mig och det ska bli gryyymt kul! Lillbrorsan Julian är i staden så ska försöka vara lite barnvakt och umgås med honom. På Torsdag är det något ståhej på Palace, får se om man drar dit eller ej. Börjar känna att pengarna går åt så att ta det lugnt några helger rekommenderas.

På tal om Julian så träffade jag både Ingela och Julian idag. Det var riktigt trevligt! Blev bjuden på god lunch hos Ingelas mamma och sen drog vi vidare till min lya. Alltid kul att träffa dom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0