rubrik?

Hörrni tråkmånsar, kommentera lite nu då!

Jag sitter för tillfället och proppar i mig chips och väntar på att klockan ska bli 16.15 då jag ska kila ner till tvättstugan igen. Jobbade över idag, till 3 så jag fick skjuta upp på tvättningen lite så jag hoppas jag hinner med allt till 5 nu. Imorgon blir det också att jobba över 8 - 17. Guld.
Jag är hungrig men vet inte vad jag ska äta idag. Korv och pomme kanske? Hmm.. Fast det är ju gott att ha lite grönsaker till då.. Och kanske lite hamburgerdressing.. Och kanske ett eller flera glas cola.. hmmm. Och.. NEPP. Nu får det vara nog. Om man inga pengar har får man leva därefter. Så inga grönsaker, ingen hamburgerdressing eller cola för mig. Nepp. Skit då.

På tal om ingenting bara. Imorse kände jag mig jätteensam och ängslig. Känner mig som ensamnast på morgnarna nästan när man kliver upp, trött, vill inte gå upp, ingen som ligger och pussar på en osv. Det suger ju. Imorse fick jag sån där extra panik över att bo själv.  Men det går väl över?

Snart är det helg ju och den ser jag fram emot.


Kommentarer
Postat av: D

Du vänjer dig med det där, men det är självklart tråkigt att vakna upp ensam.

2010-03-18 @ 16:45:58
Postat av: matildaAaAaAA

eeeey nu ger jag dig en kommentarioso! Funderar faktiskt på att slå dig en pling:)

2010-03-18 @ 20:04:52
Postat av: Michan

Ja det är guld och jag har hittat en internetsida där man kan titta på alla avsnitt. Eftersom jag jobbar mycket kvällar och missar det alltid när det går på tv (dom gångerna det gått hittills)! Norrtälje är sig likt :) hoppas du har det bra och trivs i Norrköping :) kramis

2010-03-18 @ 21:34:27
URL: http://michaelaronneborg.blogg.se/
Postat av: Isa

Skulle jätte gärna hjälpa dej med tvätten om jag kunde, tycker nämligen det är jätte kul att tvätta o sortera kläder =)

2010-03-19 @ 12:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0