Pling på dörren

Usch, det var precis någon som ringde på dörren. Jag tycker det är skitäckligt att öppna dörren om jag är själv när jag inte vet vem det kan vara. Jag har inget titthål på dörren här vilket jag varkligen hatar att jag inte har. Det måste jag prata med hyresvärden om...
Men iaf så ringde det på dörren och jag tänkte äsch jag skiter i att öppna. Men efter en stund ångrade jag mig, det kunde ju vara hyresvärden eller så. Jag går och öppnar dörren och lite bakom den står en kille. Kanske runt 15 år, utlänsk. Jag frågar vem han är och får bara något konstigt till svar. Sen när jag frågar vad han vill säger han bara "Inget", och jag frågar vad han gjorde och han sa bara "Inget" igen. Han såg jättenervös och rädd ut. Men varför plingar man på dörren om man inte vill något?! Vafaaaan.

Igår skulle jag till Ann-Sofie och gick innervägen och när jag går står samma kille bakom ett hörn och jag blir skiiträdd! Han står bara helt stilla och kollar...

Faaaan. Det här känns skumt alltså! Hatar sånt här.

Om det är någon som tänker hälsa på mig, ring först eller säg genom dörren vem det är!! Jag öppnar inte om jag inte vet. Då får ni stå och vänta bäst ni vill!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja Mickan, du får INTE öppna dörren om du inte vet vem det är! Nu blir ju jag orolig.. ;S hmmm

2010-03-12 @ 18:51:55
URL: http://jmoller.blogg.se/
Postat av: Louise

Nej micaela, inte öppna! Nu vill jag verkligen inte skrämma upp dig men har du inte sett om sånt där på efterlyst? Det finns så många knasbollar :P



Hoppas du mår bra & allt verkar ju rulla på bra för dig! :) Tjipp!

2010-03-12 @ 23:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0