onsdag

Nyss hemkommen från dagens jobb. Det ser ut som att jag kommer få jobba några veckor framöver! Det gillas starkt. Just nu är jag riktigt trött så jag överväger en liten sovstund men vi får se. Det känns som att man bara missar dagen om man sover.
Imorse när jag tittade ut genom fönstret hade det snöat inatt. Fuck. Men nu är det borta eftersom solen varit framme hela dagen. Nu vill jag verkligen ha vår! Packar upp massa fina vårkläder på jobbet och det kliar i fingrarna på mig.

Idag har jag bokat tvättid till imorgon när jag slutat jobbet. Dax att ta tag i tvätten nu. Man är ju så bortskämd med att ha haft tvättmaskin i hemmet utan att slippa kolla tvätttider och springa arslet av sig. Men det är sånt man får ta när man bor såhär, men jag gillar det inte!

I helgen får jag ett kärt besök av mina vänner Johanna, Lia och Solith! Ska bli riktigt kul och mysigt. De har ju inte sett min lägenhet heller så. Det blir nog kanon det här! Och tur för dig Johanna att du följer med!! :)

Vi hörs senare! Nu blire nog lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0