Morrn Morrn

God morgon!

Idag har vi varit upp med tuppen
! För tillfället sitter jag i ett väntrum i Linköping. Följde med en vän som skulle till läkarn idag så jag passade på att ta med datorn som lite tidsfördriv.

Nina kom ju till mig igår och det var verkligen supermysigt att träffa henne igen! Vi har så mycket att prata om så gårdagskvällen gick åt för att äta Tacos och snacka massa skit :) Jättemysigt! Idag vet jag inte vad som händer riktigt men det visar sig. Nina åker ju inte hem förens imorgon så vi har ju ett helt dygn till på oss :) Underbart!
Igår kom även Ann-Sofie hem från Oxelösund. Första gången hon såg min nya lya osv. Det känns jättekul att hon är här och det känns tryggt att ha henne på nära avstånd. Vi kan ju faktiskt gå till varandra genom hela huset :)

Det är fortfarande fint väder i Norrköping och jag hoppas det håller i sig! Det finns ju inget underbarare än sol och lite varmare väder - När man kan ta fram solbrillerna och en tunnare jacka. Allt känns liksom lite lättare då!

Vi hörs folket! Får se om jag hinner slänga in några rader till idag!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas det går bra hos läkaren....! Saknar er. Pussar

2010-03-10 @ 09:45:32
URL: http://fridadidis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0