Jobbet avklarat för dagen

Idag har jag jobbat min första dag på mitt nya jobb. Eller nygammalt ska man väl kanske säga, samma jobb typ men ny butik :) Det gick iaf jättebra! Jag stod på lagret hela dagen och packade upp varor. De får ju lite mer varor än man är van med så de har personal som bara står i lagret på dagarna också. Kommer troligen få mer jobb framöver som det ser ut nu! Yaay. Skönt att känna att man gör lite nytta igen och känner att man får in pengar.

Nu sitter jag i soffan och bara tar det lugnt. Skönt att slå sig ner med datorn i knät! Idag har jag inte direkt några planer. En vän kanske kommer över och drar några avsnitt Cougar Town som för övrigt är en riktigt bra serie! Annars ska jag smälla i mig lite snickersglass som jag inhandlat idag på lidl. Det är nog den godaste glassen jag vet! Gaah.

Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Meeh ;) Half baked är den med brownies i jue din lilla pruttunge :)

2010-03-16 @ 14:29:45
URL: http://jmoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0