HEPPÅRE

Igår vart det en spontanutgång och ack så rolig den var. Det var jag och Ann-Sofie som röjde på Vk och sen vidare till Grand Hotell tills vi ramlade hem runt halv 5. Såå roligt och ikväll går vi nog på det igen! Hej vad det går här hörrni! Men kul ska det va och kul ska vi få.
Min dag idag har varit en sån där segdag. Mötte upp A för en pizza att dela på i hennes lya. Därefter blev det gott om skrattsalvor och skitprat. Det uppskattas må jag säga.

Just nu sitter jag i min soffa och funderar på om jag ska sova en timme eller två. Men jag tror jag fortsätter sitta såhär tills det är dags att styra upp sig igen. Ett bad ska hinns med också! Ikväll blir det först en kväll hos A med lite 8 - bitars spelande och härligt sällskap. Sen som sagt ner på stan. Ska försöka vara flitigare med kameran ikväll, för igår togs inga alls! Så kan det va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0