Hej och hå

Idag har jag haft full rulle. Upp och jobba imorse, sen hem för att städa och tvätta vilket jag inte riktigt är klar med än. Eller städet är jag klar med men väntar på att tvätten ska bli torr nere i tvättstugan. Har precis bytt sängkläder och OM jag är sugen på att gå och lägga mig redan nu.. Älskar att krypa ner i rena sängkläder som luktar gott! Håller på att tvätta mina vita converse också och upptäcker till min förskräckelse att de börjar gå sönder, ni vet sönderskavda i hälen osv. INTE OKEJ. Måste helt enkelt köpa nya då. Och sen ett par svarta också när jag ändå håller på.

Igår fikade jag som sagt med Frida på stan och det var nog det bästa på hela veckan tror jag :) Såå underbart skönt och mysigt att sitta på uteserveringen när solen gassar och ha en fin vän att prata med. FUCKING AWESOME. Senare åkte jag ner på stan igen för att äta med Paulina. Efter det åkte vi hem till henne, köpte med oss lite godis och cola och satte oss ute på balkongen med massa filtar, tända lyktor och musik och satt där och snackade lite skit. Även det hur mysigt som helst, men jag kan rekommendera ett ex antal filtar, mössa och vantar. Vi var nog lite för optimistiska med värmen där.

Ikväll skajag på bio, Shutter Island med Frida. Drömmen ju! Har hört att den ska vara bra, men läskig. Får se om jag vågar sova själv inatt då. Återstår att se helt enkelt. Innan det blir det hem till henne och för lite bakad potatis och mys! :) Lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0