heeeyyee

Sitter och väntar på att Ida och Bea ska ramla in hos mig :) Vi ska  hinna umgås lite innan jag far på LÖRDAG. Imorgon är det fredag, sen är det lördag. För er som inte har koll! Jag har fortfarande massa att packa känns det som och jag ska ta tag i det sista ikväll när jag inte har gäster. Känns så tråkigt att ta ner tavlor, gardiner och allt i fönsterna när man fortfarande är kvar, det kommer bli så tomt. Men samtidigt måste jag ju det så jag har ALLT klart tills i morgon. Skönt att ha en lugn sista kväll här hemma innan jag åker på morgonen på lördag. Mamma åker hemifrån henne så vi möts i Norrköping. Sen blir det att packa upp och åka till Linköping och hämta soffan och stanna till på IKEA. Jag ser fram emot det här. Det känns både förväntansfullt, spännande, läskigt och jobbigt. Men det här kommer jag fixa!!
På tisdag kommer älskade Nina till mig, om allt går som det ska vill säga. Det ska bli så JÄVLA roligt att träffa henne! Vi har inte setts sen jag var i Norge, vilket var ett tag sen. Saknar henne som tusan!!
Jag är också otroligt glad över att min Ann-Sofie kommer bo så nära mig! Vi har massa planer som ska slås i bruk! :)
Nu ska jag plocka lite!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0