Har fått lite ärenden uträttade idag

Har precis sagt hej då till Frida som har varit hos mig. Jättetrevligt med sällskap :) Hon har gjort mig sällskap idag och hjälpt mig hitta till de olika förskolorna jag gick och presenterade mig hos. Det ser rätt lovande ut så jag hoppas det kan börja rulla in lite jobb nu :) Jag var även på H&M i city och pratade med dom, och där lät det inte helt omöjligt heller. Håll tummarna!!
Nu sitter jag själv igen och börjar redan känna mig lite ensammen. Blää för detta. Men det är väl nyttigt också antar jag. Ikväll blir det väl en kväll med datorn, mitt enda sällskap när jag är själv. Men jag är inte bitter. Vi är goda vänner.

Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: matildaaaaa din former neighbour from the Norrtan

Mickan! Vad skönt att läsa att du har kommit iordning i ditt nya hem:) Det gillas! Hoppas du hittar ett sånt där förbaskat jobb som man måste ha, men det kommer kära du, det kommer:) Fortsätt skriva varje dag, det är roligt att hålla sig uppdaterad! Lycka till med allt mellan pattar och lår (haha!) så kommenterar jag här lite då och då, för det har jag förstått att bloggare gillar när man gör:) puss på dig

2010-03-09 @ 19:17:01
Postat av: Micaela

Maaatilda!! :) TACK! Det känns jättebra, men som jag skrev ensamt emellanåt. Jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt och kommentera gärna, det är alltid kul! Hoppas allt är toppen med dig och det skulle vara kul om du kunde komma på besök någon gång!! PUSS PÅ DIG :)

2010-03-10 @ 09:23:47
URL: http://micaelasstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0