Goda nyheter

Hej kära ni!

Jag sitter för tillfället i soffan och har precis ätit klart mitt äpple! Har varit på en 1 timmes promenad med Ann-Sofie precis. Solen skiner i Norrköping och det är så underbart! Snart ska jag hoppa i ett bad tänkte jag. Sitta där länge med hårinpackning och ansiktsmask och bara njuuta. Det är så otroligt härligt! Jag kan skarpt rekomendera TRESemmés schampoo, balsam och även deras hårinpackning. Det gör verkligen underverk för mitt hår! Jag har blivit fast där och kommer nog aldrig byta om jag inte hittar något ännu bättre. En annan sak är Neutrogenas serie med tex, ansiktsmask, ansiktsvatten, ansiktsskrubb och ansiktskräm. Dom kan jag också rekomendera skarpt. Fast där också! :)

JAG HAR GODA NYHETER MÅ JAG SÄGA. De ringde från H&M i city här i Norrköping i morse och frågade om jag ville jobba där tisdag - fredag nästa vecka. Jag var inne och pratade med dom i veckan nu men jag skulle aldrig tro att de skulle höra av sig, och inte såhär snabbt heller. Det känns så jääkla skönt alltså! Fyyfan. Det känns som att allting bara faller sig på sin plats nu och att det går riktigt bra (peppar peppar) Så skönt! Får hoppas att det kan bli fler tider också, men som det lät kunde det mycket väl bli så. Håll tummarna!!

Ikväll vankas det fredagsmys och finmiddag med Ann-Sofie. Vi har väl planerat för en liten hemmakväll ikväll med lite gott och film, men vi håller dörrarna öppna för förslag. Det kanske slutar med en vända på stan, det är inte helt omöjligt.
Annars har jag inte några vidare planer på helgen. Imorgon blir det förmodligen att spela lite 8-bitars hemma hos Fian (Ann-Sofie) med lite trevligt sällskap.

På tal om ingenting. Är det någon som sett Shutter Island? Isåfall, var den bra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA TJEJEN hejar på dig!!!

Du är så jäkla bra, du flyttar hit utan någon säkerhet alls om hur ditt liv kommer bli och inte ens en vecka senare får du jobb! Du rockar <3 älskar dig och lycka till.

2010-03-12 @ 18:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0