Allt klart nu

Ikväll är ju den sista kvällen här och den har jag spenderat tillsammans med Johan. Vi har gjort egen pizza här hemma, packat och nu kollar vi på film och äter chips och dipp. Men båda håller på att somna så jag tror vi går och lägger oss rätt snart. Det har varit en jättemysig kväll! Kommer sakna allt det här, Johan, Katterna, lägenheten och såklart alla mina vänner. Och staden Norrtälje, som alltid kommer vara mitt hem och min trygghet! Imorgon åker jag vid 8 tiden på morgonen. Räka inte med någon uppdatering på ett tag kanske. Om allt går som det ska, ska jag försöka skaffa internet på söndag. Håll tummarna för att allt går som det ska imorgon!!
Nu kom min bebis Tyke in genom kattluckan så ska försöka stjäla lite tid tillsammans med honom och hoppas på att han stannar hos mig hela natten!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Snyft, jag fick en tår i ögat när jag läste ditt inlägg :( Men pizzan ser i alla fall god ut!

2010-03-06 @ 09:10:52
URL: http://jmoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0