01.00



Nu har jag precis kommit hem. Var först hemma hos Frida och snackade skit med Frida, Zacke, Bella och hennes kompis! Sen stack vi till en förfest och kollade läget. Jag var nykter och stod för körningen. Ska väl kasta in handduken snart och sova lite. Imorgon kommer ju tjejorna hit och då vill man ju vara pigg! :) Men för tillfället känns det inte som att jag kommer kunna somna på ett tag. Ska väl plocka undan lite av de kläder som jag fått hänga upp på tork från gårdagens tvättning.

Hoppas ni har haft en grym kväll! Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Torkel von pinkenstråle

Du är så sjukt vacker kvinna!



Du är inte bara snygg ska du veta. Din personlighet gör dig till en galet bra vän!



Vi må ha många promenader, filmkvällar, party kvällar följt av galet gott bakfylle käk och skratt.



Ta nu med dig dina stockholms jäntor ut ikväll så ska vi allt visa er hur man släpper loss i Norrköping.



Catch ya on the flipside.



2010-03-20 @ 15:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0