Update

Nu var det ett bra tag sedan jag bloggade, har haft fullt upp helt enkelt. Helgen har varit guld, som vanligt när Nina är här. I fredags hade vi det hur lugnt som helst med 2 hyrda filmer, massa gott, massage osv. Hur mysigt som helst! I lördags åkte vi till Linköping över dagen för att gå på IKEA. Jag fick med mig en tvbänk hem och en vit ryamatta, assnyggt men frågan är hur länge den kommer vara vit eftersom man har en svart katt hemma + att jag själv kan vara lite klumpig ibland. haha.

Kvällen däremot blev rätt galen. hahah! Antar att varken jag eller Nina borde dricka särskilt mycket vin framöver. Vi hamnade iaf först på en 30 årsfest för att sedan gå till Palace och därefter slutade vi kvällen hos mig.
Galen kväll alltså och när vi båda vaknade hade vi en hel del frågetecken att reda ut. Haha! Söndagen blev därför en väldigt seg dag men kära Nina gjorde mig sällskap även den kvällen.

Idag har jag jobbat 9.45 - 19.15. Har precis ätit middag och ska väl gå och lägga mig om ett tag känner jag. Jobb imorgon 8 - 17, sen fotbollsträning efter det.

Vill bara säga att jag älskar min Mamma så otroligt mycket och önskar jag var med henne nu. Saknar henne jättemycket.
Fick ett tråkigt meddelande i helgen också, ibland kan man ju undra hur folk tänker. Känns som en kniv i ryggen helt klart. Trodde bättre om dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0