tomatgrisfejs

hahaha mina vänner, jag dööör! Det är inte helt okej att se ut som en annan gris i både fejjan och på kroppen när man ska ut alltså. Draaa mig! Inte går det att sminka över heller, fuck. Solens strålar kan vara det bästa som finns, men överkonsumtion är dock ett stort nej, iaf när det slutar med att man ser ut som en.... gris. Hoppas det lägger sig till imorgon iaf!
Nej det är väl bara att köra helt enkelt. Ska ner till trädgårn ikväll med Ann-Sofie och väl där möter vi upp Bella och Angelica. Kommer nog bli en bra kväll, bara inte folk hånar mig för att jag är röd. Hmmm.

Jaja nog om det.



Mickan a lá natural, fast röd.



Jag och Ann-Sofie käkade en GRYMT god sallad, homemade. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0