Städtant

Plock och fix, don och trix. Eller nåt. Men det är typ det jag gör för tillfället (paus vid datorn). Det såg för jäävligt ut här hemma efter helgen, diskberg, kläder överallt, saaker över allt etc etc. Har liksom inte orkat styra med det, förens nu. Fast jag orkar egentligen inte nu heller, men kan ju inte leva såhär för bövelen!
Väntar på att klockan ska bli 6, då ska jag ner till tvättstugan och försöka knycka åt mig en tvätttid. Man får ju ta tvätttiden en timme efter tvätttiden börjar. Jag går på reservtrosorna nu och mina kläder börjar också tryta.

Idag blev jag inringd att jobba - 9.45 till 15 så det var inte en lång dag. Imorgon blir det 8 - 17 däremot!

Of course ska ni få en dagens också! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0