Snart natti natt

Har precis målat naglarna i en härlig turkos färg. Ligger i sängen så det får bli ett mobilt inlägg nu. Ska snart släcka ner, bara nagellacket torkat. Jag är annars expert på att alltid förstöra det när det ska torka, brukar bli för rastlös och tror alltid att jag ska klara av allt! Nu är det inte långt kvar tills jag åker ner till Kisa för att fira midsommar och på måndag bär det iväg till Borlänge och Peace & Love! Guld! :) Något som skulle vara guld nu skulle vara lite sovsällskap, känner mig lite ensammen faktiskt.. En annan tanke är varför jag är så hungrig hela tiden? Suger i magen, och jag är liksom inte sötsugen på når utan hungrig på mat, mackor osv. Fuck. Nog med ordbajset. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0