Sjukt bra kväll

Nu har det varit grymt mycket jobb på sistone. Så mycket att jag inte får jobba mer den här veckan, tyvärr. Igår jobbade jag 9.45 - 22.15, alltså 12, 5 timmar vilket är grymt bra! Vi har jordens rea nu som började idag, därav den långa övertiden igår. Folk är galna när det är rea, ingen respekt för någonting. Suck. Idag vart det öppning - stängning vilket menas med 9.45-19.15.
Efter jobbet idag tog jag, Marinela och Linn en spontankväll på O´learys. Sjukt trevligt hade vi det med god mat, VM och massa skitsnack! Tycker det stället är så grymt skönt. Tycker om stämningen på sånna där sportbarer! Det är inte sådär fint uppstyrt som på "vanliga" restauranger där man måste ha servetten i knät och prata tyst. typ. Det är bara sån där härlig, grabbig stämning!

Imorgon är jag ledig. Jag får inte jobba mer den här veckan tydligen då jag jobbat maxtiden för vad man får jobba per vecka. Vill ju jobba, men rätt skönt att vara ledig också. Har kommit in i sån där jobbstress nu där jag är i full rulle hela tiden känns det som. Känner mig uppe i varv även fast jag sitter ner nu i soffan själv.

Imorgon blir den ner på stan med Frida för lite stros och umgänge! Guld!
Dåligt med bilder här känner jag, bättring på det! Gó kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0