rätt slut som artist

Jag är hur trött som helst nu. Jobbat 10 timmar vilket var rätt kaotiskt emellanåt, la benen på ryggen och cyklade hem för att hinna ta bilen till systemet innan de skulle stänga vid 8, stå i en dödskö som slingrade sig runt hela affären, hem äta, börja packa för över en veckas tid och nu sitter jag här. Dödstrött. Har precis tagit mig en kopp te och macka.

Tält, sovsäckar, liggunderlag och ihopfällbara stolar står i hallen tillsammans med resten av packningen. Alkoholen ligger redan där den ska så imorgon bär det av till Kisa för att tillbringa midsommarhelgen där. Räkan får packa sin rygga imorgon då hon ska ha lite mysiga övernattningar hos Ninas broder n'r vi är borta! :)

NÄSTA VECKA ÄR DET FESTIVAL!! Ska bli sjukt kul! Ni kommer inte höra mycket av mig under den tiden!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0