Nina kommer hem imorgon!

Har precis skjutsat hem Bella och Frida. Har haft en supertrevlig kväll och känner att det var precis en sån här kväll jag behövde. Lugn hemmakväll med cola och härligt sällskap!
Vet ni vad?! NINA flyttar hem till Sverige redan imorgon! Hur kul?!? Kommer bli riktigt skönt att ha henne på hemmaplan så man kan umgås utan att det ska ta 6 timmar att ta sig till varandra! Drömmen!

Imorgon hoppas jag på fint väder så man kan ligga ute i solen. Borde dock kanske stanna inne eftersom jag fortfarande är lite röd från gårdagens skörd. Men man kan faktiskt inte ligga inne när det är supersommar ute tycker jag!

Nu ska jag lägga mig i sängen och fundelura lite. Känner dock att jag kommer somna som en stock, bara den här förbaskade tummen kunde sluta dunka. Går numera på pencillin i 7 dagar framöver så vi får hoppas den blir bättre snart!

Jag och Räkan kastar in handduken och säger God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0