Nattliga promenader

Vilken drömkväll alltså! Middag med Ann-Sofie hemma hos mig, Anchorman och en avslutande nattlig promenad i området. Vi har varit och kollat runt lite i området här och hittade guldställen! Bland annat en liten lekpark med sån där gungbräda typ vilket var mycket uppskattat av oss. haha! Galet roligt alltså! :) Sen hittade vi vårat smultronställe där vi troligen kommer tillbringa en del kvällar i sommar. Ni vet sån där rund stor gunga man kan ligga i. Huuur mysigt som helst alltså! Guld! Men 2 ggr fick vi lägga benen på ryggen och springa för att vi blev så rädda att de var gäng som kom. Hahah och sen triggar man upp varandra också så ATT mitt hjärta satt i halsgropen då. hahah!

Nu ska jag släcka ner och sova, även fast jag inte är särsklit trött alls faktiskt men om de skulle ringa in en imorgon. Det suger faktiskt och det har jag sagt innan men vafan, man kan inte planera någonting och man måste lägga sig skapligt även fast man kan göra massa saker, men om de skulle ringa skulle det ju vara surt! Faaan då. Längtar tills mitt sommarschema börjar så man vet när man jobbar och när man är ledig. Så det blir lite rutin och inte så hattigt och oplanerat. Jag gillar att ha saker planerat så man vet. Blir galen på det här. Nog om det. God natt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0