Min dag

Jobbat 8- 17 idag, hem och byta om, ner till trädgården med Ann-Sofie, hem, äta macka och dricka te, slappa i soffan med datorn. Typ så har min dag sett ut idag.

Nere på trädgården var det himla mycket folk, men typ bara studenter tyvärr. Det är fan 2 år sen nu man tog studenten och nu är det studentveckan för alla nyblivna. Jag säger bara, ta tillvara på den som fan! Jag hade iaf en grym studentvecka! :)

Nu är jag trött ska ni veta. Min tumme dunkar fortfarande och gör ont. Hade alsolsprit inlindat med bomull över natten och draaa mig. Jag trodde jag skulle tappa tummen imorse. Satan va ont den gjorde och dunkade, men tror jag kanske hade dragit åt tejpen lite för hårt också. Men men, nu blir det pencillin i 7 dagar iaf efter ett läkarbesök som jag var på imorse.

God natt vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0