Lite småless sådär

Ikväll har jag tränat fotboll igen. Riktigt kul och skönt! Vill verkligen komma igång nu så man *host* kan komma i sina jeans igen *host*. Faan alltså det kan ju vara det äckligastejävlajobbigastepissskitigaste när man varit alltför bekväm med sina leggins. Ändring nu Micaela TACK!

Idag har jag haft en riktigt bra jobbdag, trivs jättebra på jobbet men bara när timmarna går fort. Haha. Nej men visst kan det vara segt ibland, helt klart men överlag är det ofta guld :)

Känner mig lite småless nu faktiskt så jag tar nog Räkan under armen och går till sängs tror jag och hoppas jag vaknar upp på strålande humör! Skönt att kunna ringa till Mor min igen när man vill, nu när hon kommit hem från Indien, det betyder mycket.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0