Lite kärlek och omvårdnad tack

Varför blir jag så sjukt berörd av det mesta som går på tv? Kollade nyss reprisen av den senaste Arga snickarn och märker att mitt leende är uppe vid ögonen och att jag nästan börjar känna en tår i ögonvrån när de blir glada över deras nyrenoverade lägenhet. Haha Vafan Mickan.. Vilken syn. Här sitter jag själv och nästan bölar till Arga snickarn....

Hur som så ska jag bege mig till sängen nu tror jag. Känner att mitt humör ändå inte är på topp och att det när som helst kan brista. Så för att försöka slippa det går jag och sover istället och tar nya tag till jobbet imorgon.

Just nu önskar jag att jag hade Mamma här så man kunde krypa upp i hennes famn och få lite kärlek och bli ompysslad, känner verkligen att jag behöver det nu.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0