KLIIIIIIAR TILL FÖRBANNELSE

Jag har fått något utslag på hela insidan av låren samt på undersidan av överarmarna?! WTF. Det kliar så jag tror jag blir gaalen snart. Skulle kunna ta ett jävla rivjärn och dra känns det som! Första tanken var PÄLSDJURSALLERGIKER. Jag skulle bokstavligen dö om jag fick reda på att jag hade det. Satan va ont det skulle göra i hjärtat. Andra tanken var att jag kanske fått ni vet skavsår för att man gått mycket i shorts, men sen när det kom under armarna tror jag nog inte att det är det. Tredje tanken som jag kom på för ett tag sen var pencillinet jag tar för min tumme. Vad kan det vara?! Hur som haver blir jag galen av att det kliar så förbaskat!

Nu ska jag försöka sova med det här och ta nya tag imorgon.


Kommentarer
Postat av: Frida

Soleksem gumman. Du blev ju röd och bränd.

pusssar

2010-06-08 @ 22:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0