Klapp på huvudet.

Nu känner jag mig rätt duktig och rätt värd att få sitta och inte göra ett skit resten av kvällen. Idag har jag som sagt jobbat hela dagen. Kom hem, gick och handlade, diskade och plockade undan hemma, lagade mat, myst med Räkan och nu är jag här, och här kommer jag troligen sitta resten av kvällen!

Tycker jag har varit väldigt duktig med diverse godsaker, såsom godis, chips, cola etc etc.. Äter inte alls lika mycket och är inte alls lika sugen längre. Har till och med cola kvar i kylskåpet som håller på att bli avslagen. Fy fan vilket framsteg! Ni som känner mig vet hur jag är med cola. Nu däremot när jag pratat med Ann-Sofie över fb kom det upp lite snack om just det här ämnet, godsaker, och jag känner nu hur jävla sugen jag blev! GAH. Så min fråga är nu, ska jag vika mig för dessa frestelser och gå ner till Kiorren eller ska jag helt enkelt avstå?

Min dag imorgon kommer bestå av jobb den med 8 - 18. Sen är planerna oklara. Idag köpte jag ett riktigt snyggt halsband på jobbet förresten, ni får se senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0