Hej ni!



Tycker militärgrönt är så jäkla snyggt alltså! Så därför körde jag på det idag! :)

Idag har jag jobbat 11 - 17. Så jäkla fint väder det var ute idag då så när jag slutade sprang jag nästan ut. haha. Stötte på Paulina och Gotce på Fräcka så slog mig ner där och avnjöt en sallad!
Ikväll händer det nog inte många knop. Känner mig asslö på något sätt, vet inte varför. Skulle egentligen åkt ut till Lindö och snacka med fotbollstränaren med Frida idag men Frida är i Kisa så det får bli i början av nästa vecka istället. Känner mig aspeppad faktiskt!

Imorgon hoppas jag att jag är ledig för då ska jag och Ann-Sofie steka i solen hela dagen lång och på kvällen vankas det trädgården. Så hoppas på en kanondag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0