Härliga väder

Nyss hemkommen från en springtur/PW i det härliga vädret! Riktigt skönt var det och jag passade även på att köra lite styrka när jag kom hem. Imorgon planerar jag att åka och simma innan jag börjar jobbet kl 9. Skulle vara riktigt skönt! Någon som ska med? :)

Idag har jag jobbat hela dagen lång och det är klart att det ska vara superväder ute då! Jobbar ännu ett 10timmarspass imorgon men har sen över en veckas ledighet framför mig, ska bli såå skönt! Åker till Kisa på fredag så imorgon blir det till att packa för en hel veckas festival, samt midsommar :)

Sitter med färgen pärlblond i håret nu så ska nog gå och tvätta ur den snart! Ville ha en förändring och iom att jag inte är helt säkert att jag ska färga mörkt igen fick det bli såhär :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0