Gubbjävel

Ingen större lust att skriva så mycket här nu. Idag blev det en kort jobbdag 8 - 12, därefter hem för att ta tag i tvätten och städa. Sånt där nödvändigt ont ni vet men som man helst skulle vilja slippa. Nu är det skapligt skönt iaf att ha det fint hemma.
Påvägen ner till tvättstugan möter jag världens äckligaste gubbe. Har stött på honom förut och varit med om liknande saker, synar en från topp till tå med en minst sagt kåt blick, följer en med blickar och visslar efter en. HALLÅ!? Gubben är typ 55 - 60 år! Jag döör. Idag kunde jag inte hålla mig, blev så otroligt förbannad så jag skrek jävla äckel till honom. Om jag fick skulle jag ge honom en fet pungspark! Sen gick jag in i tvättstugan och höll i låset ifall han skulle gå efter mig, vilket han inte gjorde. Tack och lov. GUBBJÄVEL.

Igår somnade jag vid 8 - halv 9 vilket var huur skönt som helst. Känner att jag skulle kunna lägga mig så tidigt ikväll igen faktiskt! Imorgon blir det jobb 8 - 17! God natt när det nu blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0