WAAARM

Just nu har jag så otroligt tråkigt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Mycket negativt just nu! haha. Alla jag känner är antingen borta eller jobbar eller är sjuka osv. Det är stöööört varmt här och då menar jag verkligen stört varmt. Man orkar inte göra nånting i stort sett! Räkan ligger inklämd i klädkammaren där det är svalt så jag kanske kryper upp bredvid henne snart. Eller så hoppar jag in i en dusch och försöker ta mig till Marinela så vi kan sitta och vara förkylda och svettiga tillsammans. haha.

Ikväll är det VMfinalen på tv, Holland - Spanien! Får se om det blir något häng ner på stan för att kika eller ej.
Imorgon och på tisdag är det jobb som gäller. Sen ledig 3 dagar och därefter jobb i helgen!

CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0