Vad beror det på egentligen?

Jag har haft full rulle här hemma sen jag kom hem! Diskat, städat lägenheten, packat upp alla kläder osv, handlat (Äntligen handlat mitt älskling TreSemmé igen) , kollat Ninas suuuperfina lägenhet samt fikat, handtvättat en tröja samt plockat lite till här hemma. Puuuh. Nu får jag faktiskt sitta ner lite innan jag ska krypa ner i sängen. Alltid skönt att sova i sin egen säng, men jag saknar att vara hos Pappa.

På tal om Ninas lägenhet fick jag mycket större lust att säga upp min lägenhet typ imorgon och börja söka ny bostad, en lite större och närmre stan. Men jag är så förvirrad just nu för det är så jäkla mycket saker jag vill göra men jag kan ju inte göra allt samtidigt, såklart. Jag tror jag får spida ner lite nu. Vill både åka utomland och jobba där, flytta till Göteborg och samtidigt bo kvar här. Liiiite knivigt. Snacka om att vara på högvarv. Magkänslan jag har nu är att stanna kvar här nu när Nina äntligen flyttar hit! Skulle ju vara grymt med en ny lägenhet och försöka få ett vik på H&M och bara ha en grym höst/vinter här, försöka i den mån man kan iaf, hatar vintern.
Nog talat om allt det här. Har en förmåga att bara babbla på!

Imorgon är det jobb, sen väntas det finbesök från Sala och partaj på kvällen! Satan va kul det ska bli! :D



Pic tagen från Sandras fb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0