Sicken överraskning man fick sig idag då!

Så skönt att ha den här jobbdagen avklarad, har nämligen bävat lite för den. Jobb 9 timmar en Söndag när man jobbat hela veckan är liiite segt må jag säga. Sagt och gjort så var den det, men när jag fick mig JORDENS chock och överraskning sådär efter lunch vaknade jag till lite. Nu kanske ni undrar vad som hände? Och det kommer jag faktiskt inte säga... Hö höhöhö.. Jo men så klart jag ska! Fick finbesök av mina Norrtäljebruttor Ida, Bea och Sofia. Helt otroligt! Jag trodde jag skulle skita ner mig, så jäkla otippat! Men kul var det att se dom igen! Ses igen på Torsdag i Göteborg då tjejor!

Ikväll blir det bio med Marinela och Tina! Filmen blir Inception, tror den är rätt bra faktiskt. Vi får se! Efter det blir det packning inför morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0