Saknar Mamma.

Känns som att jag skriver väldigt mycket negativt nu på bloggen. Och mer kommer det bli nu, men jag hoppas det blir ändring på det väldigt snart. Hoppas.
Jag känner mig så otroligt omotiverad just nu. Jag har ingen jobblust alls, dagens jobbdag gick väääldigt, vääääldigt långsamt idag. När jag kommer hem sätter jag mig i soffan och bara kollar mig omkring och känner mig så otroligt ensam. Kommer hem till en tom lägenhet (jag har visserligen Räkan men ändå), lagar mat till mig själv och kollar på tv ensam osv. Lägger mig ensam. Jag hatar det. Typ alla man känner är fortfarande borta.
Just nu vill jag bara träffa Mamma och vara med henne. Kunna krypa upp i hennes famn, prata massor, äta mammas mat, och bara vara henne nära. Känner att jag verkligen behöver det nu och det var grymt längesen vi sågs och det kommer troligen dröja ett tag till. Jag saknar dig Mamma. Jag hatar att allt är som det är nu. Jag vill bara kunna ta bilen nu, nu, nuuu!

Fuck it.

Imorgon är det jobb 9.45 - 18.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0