Riktigt bra eftermiddag och kväll!

Underbara sommar! Idag har jag jobbat och efter det satte vi oss, jag och Marinela på fräcka för en fika i ett par timmar och massa prat! Därefter blev det parbyte och Bella och Frida bytte av Marinela, typ. Haha. Där åt vi en god sallad till middag och när de stängde förflyttade vi oss till O´learys för ännu mera prat och häng.

Nu sitter jag i soffan och känner mig illamående och kallsvettig. Hatar att må illa, att spy är det vidrigaste som finns så hoppas jag klarar mig från det! HUJJA. Imorgon är jag LEDIG, så jävla skönt. Då bär det av till Bella för sol och bad. Hoppas kunna förbättra brännan en del så håll tummarna att det blir sol! Enligt vädret i mobilen skulle det bli 27 och sol!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0