Nya krafter

Min lediga dag har jag spenderat på Lindö strand med Bella. Vilket väder vi haft idag och solen var riktigt stark! Bevis på det ser vi bland annat i fejset och min snygga bikinibränna. haha! Satan vilken bränna på överdelen jag fått! Jag nästan lyser i mörkret! HA.
När vi legat där några timmar gick vi till Bella och tog ett svalkande dopp i deras pool. Så jävla najs alltså! Riktigt avis är jag, önskar jag också hade en. Efter det åt vi oss lite mätta på röda vinbär som förövrigt är svinigt goda! (På mellanstadiet hade vi fullt med både röda, vita och svarta vinbär på skolgården där jag ofta satt hela raster och tröck i mig massa. Älskar dom, speciellt de röda och vita!). Sen skjutsade jag Bella till jobbet och åkte med Frida på lite ärenden på stan och hos Frida har jag varit sen dess typ.
Jag har satt upp olika outfits jag tycker passar från Fridas garderob, och hon ska förhoppningsvis göra det i min också. Det är faktiskt ett tips jag kan ge. Man blir rätt lätt blind av sin egen garderob och kanske inte tänker på hur man kan kombinera sina kläder så ta hjälp av en kompis som har nya ögon att se med :)

GULDDAG.

Imorgon jobbar jag 9 - 17 och om jag ska vara helt ärlig har jag noll motivation just nu. Vill bara komma iväg lite, träffa min familj osv, hela min familj, vilket bokstavligen talat var år sedan... Jag måste ha nya krafter helt enkelt.






Hahahah, var bara tvungen!

Kommentarer
Postat av: Daniel

snygga bilder...

2010-07-22 @ 00:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0