Några rader

Ska alldeles strax släcka ner så jag kan komma upp pigg och glad imorgonbitti och ta sig an en ny, underbar dag i Götlabörg! Dagen har varit helt kanon så det är synd att klaga. Vädret har varit strålande, jag har gått på stan, fyndat en tröja och tagit en fika, kört en genomkörare på gymmet och därefter ett pass vattengympa som för övrigt var första gången för mig, riktigt skönt! Jag har även suttit en hel del på balkongen, ätit grillat, druckit vin och tagit mongokort med kameran, och allt detta har jag gjort tillsammans med min Pappa. Det var bokstavligt talat år sedan och jag är så otroligt glad att jag åkte hit och jag hoppas jag kommer hit snart igen, kanske till och med flyttar hit? Vem vet. Jag menar det är bara att passa på att pröva sina vingar och se sig omkring när man kan och inte är fast tillnågonting som gör det lite svårare att ta steget, tex pojkvän, jobb och bostad. Jag tycker staden är helt underbar och jag älskar att pröva nya saker och se mig omkring. Så det här är nog inte helt omöjligt! Nog om det för tillfället. Imorgon blir det sol och bad och senare middag ute med pappa och hans goa tjej Helena med dotter och pojkvän! Mys! God natt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Fin blogg du har. :)

2010-07-29 @ 11:12:40
URL: http://littlefriida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0