Lilla du

Hur söt får man vara egentligen? Vill bara pussa på honom min lilla lillebror :)

Hahah. Undertiden jag höll på att skriva detta ringer min telefon och då är det Ingela och Julian. Haha! Han hade tydligen börjat sjunga mitt namn helt plötsligt och i bakgrunden sa han också "pappa Peter, pappa Peter, pappa Peter". Haha!
Pratade massa i telefonen med denna söting. Konversationen var väl bland annat såhär ungefär.

M - Hej Julian, det är Micaela!

J - Hej.. Åka bilen.

J - Åka bileeen.

M - Ska du åka bil idag?

J - Hej då.

SÖTNÖT




Bilden snodde jag från Ingelas facebook. :)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja, ni är bra söta ni syskon =) Han har pratat om dig igen efter det där, bara så att du vet.

2010-08-01 @ 23:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0