Hurtbulle

Nu åker städgrejerna fram! Idag ska jag vara hurtig! Jobbat 9 - 17 idag och ska ta tag i lägenheten nu och eventuellt försöka mig på att sätta upp en hylla i badrummet också. Klockan 9 när Bella slutar tar vi oss en långpromenad ut till henne i Lindö. Om jag orkar går jag samma väg hem igen eller så tar jag sista bussen hem.

Nästa vecka, Måndag eller Tisdag åker jag och hälsar på Pappa i Göteborg i några dagar. Ser fram emot det jättemycket och blir sådär ivrig att jag vill åka nuuuu! Fick precis meddelande nu där han skrev att vi kan ta båten ut till något ställe också. Jag älskar båtlivet och havet! MMMM. Hoppas på en och annan grillning också :)

Nej nu blire disk och städ! CIAO


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack hjärtat <3

2010-07-22 @ 20:55:41
URL: http://fridadidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0