Förstår inte riktigt...

Har precis plockat undan lite i lägenheten och packat upp min packning från festivalen som jag bara inte har orkat ta tag i. MÅSTE få tag i en tvättid också vilket tycks vara omöjligt nu då alla är uppbokade och jag har inte tid förens om några dagar. Inte särskilt kul! Det är fortfarande bastu i min lägenhet och jag tror jag smäller av snart. Helt stört varmt! Så om någon känner sig sugen på lite sauna så kom förbi... Bäddat rent i sängen har jag gjort också vilket känns guld. Känner mig fortfarande hängig men absolut på bättringsvägen I hope!

Har några frågetecken jag inte riktigt förstår mig på alls. Vill bara att allt ska kunna rulla på och att det ska vara en självklarhet, men det känns inte som det utan det ska alltid vara något. Jag förstår bara inte. Blir så ledsen bara..

Vad som händer i helgen är för mig också ett frågetecken. Antingen är alla borta som man känner eller så jobbar dom. Pallar inte ännu några dagar och speciellt inte på helgen också att vara själv.

POSITIVA TANKAR Micaela, Positiva.....



Ni får en bild från tidigare i veckan. Nu vill nog ingen se hur jag ser ut. hahah! Ursäktar röran i bakgrunden! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0