Drömmar

Visst har jag inte berättat att jag skickat iväg två ansökningar som reseledare? Nu håller jag bara tummarna och kollar min mail stup i kvarten för att se om jag fått något svar. Tror dock det kommer ta ett tag innan jag får svar men man kan ju alltid hoppas!
Jag tycker om när man har saker på g. Saker man ser fram emot och drömmer om. Jag har tusen drömmar, stora som små och jag har alltid varit den som försöker eftersträva dom. När jag gjort en sak jag vill göra är jag snabb på nästa sak och i den takten går det. Jag vill att saker ska hända och jag är så nyfiken på allt vad världen har att erbjuda!

Jag känner iof att jag borde varva ner lite och göra som Mamma säger nu. Stanna kvar i Norrköping och få mig ett liv här. Fast jag känner att världen har så mycket mer att ge. Jag har till exempel nu på senare tid blivit alltmer intresserad av vad Göteborg har att erbjuda. Tanken lockar att kunna få prova på att bo där också. Nära havet och skärgården. Men nu satsar jag som sagt på reseledare! Men som sagt, jag har tusen tankar och idéer som jag bara väntar på att få uppfylla!

Alla borde ha drömmar, även om du har 1 dröm eller 50 stycken! Jag tror på det där med drömmar och för mig är det något som driver mig och som tar mig framåt dag för dag. Gör det ni vill göra, ingenting är omöjligt och passa på när ni kan! Ni har inget att förlora :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0