Dancing on my own.

Min dag har bestått av en lång sovmorgon då jag inte började jobbet förens 11.45 idag. Dagen gick fort vilket var väldigt skönt. Hela jobbhelgen har gått fort. När jag kom hem gick jag ner till tvättstugan för att se om jag kunde roffa åt mig någon tvätttid och sagt och gjort gjorde jag det. Jag har inte tvättat sen innan festivalen vilket betyder att jag går på reservernas reserv nu, typ. Jag älskar nytvättade kläder och har precis hängt in dom i garderoben. Ett problem jag har är dock att efter varje tvätt fattas det galgar till alla mina kläder. Frågan är då om galgarna har sprungit sin väg eller om det bara är jag som fyller på med kläder helt enkelt? Jag undrar.... Dax att hämta hem ett till gäng galgar från jobbet tror jag.

Ikväll hann jag även med att träffa Ingela och Julian som är i stan. Vi drack te, bygde pussel och mös. Så himla kul att ses igen och Julian blir bara större och större och utvecklas allt mer. Nu pratar han på och sjunger för fullt. Jättekul! Så det blir säkert till att gå ner någon dag med honom på stan för en glass, eller varför inte åka och bada lite om det hinns med.

Den här veckan jobbar jag 6 dagar, ledig onsdag bara. Det blir jobb i city och till helgen även Ingelsta.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0